Příjem stížností
Stížnosti, oznámení a další podněty přijímá a eviduje ředitel školy nebo jeho statutární zástupce v obvyklé pracovní době. Mohou být podány písemně, ústně, nebo v elektronické podobě. Stížnosti podávané telefonicky se nepřijímají. O tom, zda budou vyřizovány nepodepsané stížnosti či stížnosti, z nichž není zcela zřejmé, kdo je stěžovatelem (anonymy), rozhodne příjemce stížnosti.
Ústní stížnosti, pokud nebudou vyřízeny ihned na místě, budou zapsány a dále chápány jako písemné. Příjemce stížnosti je povinen zajistit prošetření stížnosti a do 30 dnů podat stěžovateli písemnou zprávu o vyřízení stížnosti. Ve složitých případech lze lhůtu pro vyřízení stížnosti prodloužit o dalších 30 dnů. V odůvodněných případech lze lhůtu pro vyřízení stížnosti přerušit a určit jiný termín pro její vyřízení. O přerušení lhůty k vyřízení musí být stěžovatel vyrozuměn.
Pracovníci pověření vyřizováním stížností, podnětů a oznámení
Ing. Zdeněk Smištík, ředitel školy
Telefon: +420 565 532 069
E‐mail: smistik.zdenek@cza-hu.cz
Mgr. Lenka Zahálková, zástupkyně ředitele
Telefon: +420 565 532 069
E‐mail: zahalkova.lenka@cza-hu.cz
Přidáno 7. 8. 2024, autor: J4W Admin